Κατερίνα Μαρκοπούλου: Ψυχολόγος - Ειδική Παιδαγωγός. Υπεύθυνη τμήματος Ψυχολογίας.

Κατερίνα Μαρκοπούλου: Ψυχολόγος - Ειδική Παιδαγωγός. Υπεύθυνη τμήματος Ψυχολογίας.

     Η Κατερίνα Μαρκοπούλου είναι η Ψυχολόγος - Ειδική Παιδαγωγός του κέντρου. Γεννήθηκε στο Μαρούσι και μεγάλωσε στο Νέο Κόσμο. Ολοκλήρωσε τη μαθητική της εκπαίδευση το 1999 στο 8Γυμνάσιο - Λύκειο Νέας Σμύρνης.

     Το 1999 εισήχθη στο τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο οποίο φοίτησε για 2 χρόνια. Το 2001 εισήχθη στο τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών. Μέσα στα πλαίσια των σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Νέας Σμύρνης (παράρτημα του Παιδοψυχιατρικού Νοσοκομείου Αθηνών). Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους σπουδών εκπόνισε τη διπλωματική της εργασία με θέμα: "Οι ψυχοκοινωνικές συνέπειες των μαθησιακών δυσκολιών και των δυσκολιών προσαρμογής σε παλλινοστούντες μαθητές." Αποφοίτησε απο τη σχολή Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου το 2005 με βαθμό "Λίαν καλώς".

     Τον Ιούνιο του 2006 απέκτησε την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Ψυχολόγου και τον Οκτώβριο του 2007 έγινε μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων. Τον Σεπτέμβριο του 2008 εισήχθη στο Universite de Toulose II - Le Mirail με σκοπό να αποκτήσει το μεταπτυχιακό της δίπλωμα στην "Ψυχολογία της Ανάπτυξης του Παιδιού και του Εφήβου". Μέσα στα πλαίσια των μεταπτυχιακών της σπουδών, πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Ιατρο - Ψυχο - Παιδαγωγικό Κέντρο "Le Go" (Centre Medico - Psycho - Pedagogique "Le Go") στο Albi της Γαλλίας (525 ώρες πρακτικής άσκησης στην Ψυχοπαθολογία του παιδιού και του εφήβου) και την διπλωματική της εργασία με θέμα: "Το σχέδιο της οικογένειας ως διαγνωστικό εργαλείο κατά την ψυχολογική αξιολόγηση". Απέκτησε το μεταπτυχιακό της δίπλωμα τον Ιούνιο του 2009 με βαθμό "Λίαν καλώς".

     Απο τον Ιούνιο έως και τον Σεπτέμβριο του 2008 εργάστηκε στο Παιδοψυχιατρικό τμήμα του Τζανείου Νοσοκομείου Πειραιά. Απο τον Ιούνιο του 2007 μέχρι και σήμερα πραγματοποιεί κατ' οίκον ενισχυτική διδασκαλία σε μαθητές με δυσκολίες και μη. Απο τον Σεπτέμβριο του 2010 μέχρι και σήμερα πραγματοποιεί παράλληλη στήριξη παιδιού με χρωμοσωμική διαταραχή και ψυχοκινητικές δυσκολίες σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό και Ειδικό Δημοτικό σχολείο. Απο τον Ιανουάριο του 2011 μέχρι και σήμερα εργάζεται στο κέντρο παρέχοντας υπηρεσίες αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών - δυσλεξίας, ψυχολογικής εκτίμησης παιδιών και συμβουλευτικής γονέων.

     Παράλληλα με τις σπουδές και την εργασία της παρακολούθησε σεμινάρια και εκπαιδεύσεις. Πιο συγκεκριμένα:

  • Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην ψυχοπαιδαγωγική χρήση του "Αθηνά test" διάγνωσης δυσκολιών μάθησης
    (διάρκεια: 6 μήνες)
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο για την χρήση της κλίμακας αξιολόγησης της νοημοσύνης για παιδιά και εφήβους 6 - 16 ετών "WISC-III"
    (διάρκεια: 6 μήνες)
  • Μετεκπαίδευση στην αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών
    (διάρκεια: 6 μήνες)
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο για τη μέθοδο T.E.A.C.CH
    (διάρκεια: 3 ημέρες)
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο και εξουσιοδότηση χορήγησης του Α' Test για τον έλεγχο της σχολικής ετοιμότητας
    (διάρκεια: 1 ημέρα)
Δείτε επίσης:

Θέματα & άρθρα