Τα μωρά μαθαίνουν τη γλώσσα ακόμη και όταν είναι έμβρυα

Τα μωρά μαθαίνουν τη γλώσσα ακόμη και όταν είναι έμβρυα

 

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν οτι τα μωρά, ακόμη και λίγες ώρες μετά τη γέννησή τους, είναι σε θέση να καταλάβουν τη διαφορά ανάμεσα στη μητρική τους γλώσσα και σε μια ξένη γλώσσα.

 

Η μελέτη αυτή αποκαλύπτει οτι τα μωρά αρχίζουν να κατακτούν τη γλώσσα όσο βρίσκονται ακόμη στη μήτρα της μητέρας τους, πολύ νωρίτερα απ’ όσο νομίζαμε.
 

Οι αισθητηριακοί και εγκεφαλικοί μηχανισμοί της ακοής αναπτύσσονται μέχρι την 30η εβδομάδα της κύησης. Η νέα αυτή μελέτη αναφέρει πως τα αγέννητα μωρά ακούνε την ομιλία της μητέρας τους τις τελευταίες εβδομάδες της κύησης και μετά τη γέννηση μπορούν να δείξουν τι έχουν ακούσει.

 

Η μητέρα είναι το πρώτο άτομο που επηρεάζει τον εγκέφαλο του εμβρύου. Οι ηχηροί ήχοι της ομιλίας είναι οι πρώτοι που προσλαμβάνει ακουστικά το έμβρυο.



Παλαιότερα, οι ερευνητές είχαν αναφέρει πως τα νεογέννητα απο τη στιγμή που γεννιούνται είναι έτοιμα να αρχίσουν να μαθαίνουν τη γλώσσα και να διακρίνουν τους γλωσσικούς ήχους απο τους πρώτους μήνες της ζωής τους, αλλά δεν υπήρχε καμμία απόδειξη για το αν η κατάκτηση της γλώσσας συντελείται ακόμη και τον χρόνο που περνά το έμβρυο μέσα στη μήτρα ή όχι.
 

Αυτή είναι η πρώτη μελέτη, που δείχνει οτι τα έμβρυα μαθαίνουν προγεννητικά τους συγκεκριμένους γλωσσικούς ήχους της ομιλίας της μητέρας τους.
 

Στην Τακόμα και στην Στοκχόλμη μελετήθηκαν 40 βρέφη (αγόρια και κορίτσια), περίπου 30 ώρες μετά τη γέννησή τους. Κατά τη διάρκεια της έρευνας τα μωρά άκουγαν ηχηρούς ήχους στη μητρική τους γλώσσα και σε ξένη γλώσσα.
 

Μια πιπίλα ήταν συνδεδεμένη σε έναν υπολογιστή. Οι ερευνητές «μέτρησαν» το ενδιαφέρον των βρεφών για τους ήχους που άκουγαν απο τη χρονική διάρκεια που κρατούσαν στο στόμα τους την πιπίλα. Το χρονικό διάστημα που κρατούσαν τα βρέφη στο στόμα τους την πιπίλα όταν άκουγαν γνωστούς ή άγνωστους ήχους είναι ενδεικτικό σημάδι της μάθησης, γιατί αποδεικνύει οτι τα βρέφη μπορούν να διαφοροποιήσουν τους ήχους, που έχουν ακούσει μέσα στη μήτρα.


Και στις δύο χώρες, τα μωρά κρατούσαν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα την πιπίλα στο στόμα τους όταν άκουγαν μια ξένη γλώσσα παρά όταν άκουγαν ήχους της μητρικής τους γλώσσας.


Οι ερευνητές αναφέρουν οτι τα βρέφη είναι οι καλύτεροι μαθητές και το να ανακαλύπτουμε το τρόπο με τον οποίο προσλαμβάνουν τις πληροφορίες και τα ερεθίσματα μπορεί να μας φωτίσει το δρόμο για μια δια βίου μάθηση.
 

 

 

πηγή: www.viewzone.com

Δείτε επίσης:
Σεμινάριο Δυσαρθρία - Απραξία

Σεμινάριο Δυσαρθρία - Απραξία

Το Σάββατο 14/12 διοργανώνουμε το 1ο μας σεμινάριο με θέμα "Δυσαρθρία - Απραξία. Διαφοροδιάγνωση - Αξιολόγηση - Θεραπεία"

The LoMonte Technique

The LoMonte Technique

Μια εξειδικευμένη μέθοδος χρήσης αφής & χειρισμών για την αξιολόγηση και την αύξηση της κινητικότητας ορισμένων αρθρώσεων και μαλακών ιστών!!!

Νευρομυική Ηλεκτρική Διέγερση (N.M.E.S)

Νευρομυική Ηλεκτρική Διέγερση (N.M.E.S)

Εφαρμόζοντας εξωτερικά ηλεκτρικό ελεγχόμενο ερέθισμα μέσω ηλεκτροδίων δίνουμε εντολή στο νεύρο να κινήσει τον μύ ή τους μύες που θέλουμε.

Μύθοι για τον Τραυλισμό.

Μύθοι για τον Τραυλισμό.

Τι είναι τελικά Τραυλισμός και τι όχι;

Πως να διορθώσω το παιδί μου που δεν μιλάει καθαρά;

Πως να διορθώσω το παιδί μου που δεν μιλάει καθαρά;

Οι γονείς μπορούν να βοηθήσουν πολύ το παιδί στο σπίτι. Δείτε πως...

Θέματα & άρθρα